11/11/11

Επιστροφή!!!

στη Ρόδο!!!Τελικά το μόνο πράγμα που δεν μου λείπει καθόλου από την Θεσσαλονίκη είναι η θερμοκρασία της :), γυρίσαμε και βάλαμε τα καλοκαιρινά μας ( να, και κάτι καλό για μένα), μου λείπουν όμως οι φίλοι μου, η οικογένεια μου, οι νυχτερινές βόλτες, οι διάφορες εκδηλώσεις που γίνονται και γω απουσιάζω...Ευτυχώς για καλή μου τύχη, φέτος το φεστιβάλ κινηματογράφου έγινε πιο νωρίς και το πρόλαβα, κάτι είδα και γω μετά από δύο χρόνια απουσίας. Δυστυχώς είχα ξεχάσει να φορτίσω την φωτογραφική μου μηχανή και δεν έχω να δείξω ούτε μια φωτογραφία...Να όμως μια ωραία φωτογραφία - αφίσα!Ένας λαβύρινθος... όπου το πέντε  προσπαθεί να συναντήσει  το δύο, βγάζοντας την γλώσσα σε μερικούς  που πιστεύουν ότι όλα σ' αυτόν τον τόπο έχουν καταστραφεί.poster-52o-tiff_510.jpg

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Φιλάκια Νίκη! ένα καλό πουλάκι με ενημέρωσε για το blog σου κ έτσι ... θα μπορώ να έχω μια "επαφή" μαζί σου! :) George Evge.