23/3/12

ΤΟ ΑΚΑΤΑΝΙΚΗΤΟ ΠΑΘΟΣ





































για τα παπούτσια!ΝΑΙ!ΝΑΙ!ΝΑΙ!Δυστυχώς δεν μπορώ ν' αντισταθώ σχεδόν ποτέ σ' ένα ζευγάρι παπουτσιών και ιδίως όταν αυτά "φωνάζουν"(σχεδόν πάντα) για να τ' αποκτήσω...Μου αρέσουν  όλα, απλά προτιμώ λίγο περισσότερο τα "ίσια"( με 1,82 ύψος και τακούνια υπάρχει πάντα κίνδυνος πτώσης). Τα παπούτσια,για μένα δεν έχουν εποχή, διότι όλα εκτός μερικών εξαιρέσεων(όπως το τελευταίο ζευγάρι της φωτογραφίας) τα φοράω όλο τον χρόνο!!!Και όπως έχετε καταλάβει όλα είναι χρωματιστά!Πιστεύω ότι θα βρω αρκετούς υποστηρικτές εκεί έξω...

                                                                                                                                                                       
Σας ευχαριστώ όλες για τα καλά σας λόγια!Είναι αλήθεια ότι η Sandra είναι από τους γραφίστες που κάνουν καλλιτεχνική δουλειά. Χαίρομαι που σας άρεσαν!!!

10 σχόλια:

KaPaworld είπε...

Δεν σε πιστεύω...και νόμιζα οτι εγω έχω θέμα με τα παπούτσια...προσκυνώ!!!Λατρεύω το πόσο χρωματιστά παπούτσια φοράς...είσαι θαρραλέα.Τα τελευταία είναι συγκλονιστικά...σου τα έκλεβα άνετα!!!!

myrto είπε...

Super κεφάτα! Αυτό είναι! Δεν αντέχω άλλο μαύρο!!!

Litsa είπε...

Ουάου! Θέλω κι εγώ! Είναι καταπληκτικά και έχουμε ήδη 2 κοινά σημεία! Τα παπούτσια και τα χρώματα! Εγώ βέβαια σε μερικά θέλω και το τακουνάκι μου!
Μπράβο, πανέμορφα!

Makrina Zografou είπε...

telika einai poloi autoi pou san emena akoun ta papoutsakia na tous lene ...pare me ftiaxtikame mono gia sena!!!????pali kala giati eixa arxisei na anusuxo!!!

Sofi είπε...

Φοβερά όλα και με τέλεια χρώματα! Καλώς σε βρήκα! :)

Vivika είπε...

Αμαν! Τι παπουτσάκια φίνα είναι αυτά?! Σούπερ! Αμα είναι 38 και εγώ τα κλέβω τα τελευταία!

SPYRIDOULA είπε...

Μου αρέσουν όλα!!!Και τα χρώματα τέλεια!!!

Angelique είπε...

Πω, πω είσαι πανύψηλη!!!
Είναι τελεια που είναι όλα με ζωντανά, χαρούμενα χρώματα!!!

Maria Tsil είπε...

Μου αρέσουν τρελά!!Υπέροχα χρώματα!!Και flat όπως μου αρέσουν!!Εύχομαι να την χιλιάσεις την συλλογή σου!Φιλιά πολλά

Vivian είπε...

aman!!!! me petyxes dyo sta dyo! Entona Xrwmata kai Papoutsia!!!

aporia: ta prwta ta mpotakia ti einai??? nomizw ta erwteutika!!!


filiaaaaaaaaaaa