27/3/12

ΜΑΡΩ ΒΑΜΒΟΥΝΑΚΗ

































αγαπημένη!!!Πριν δεκαοκτώ και κάτι χρόνια ( ήμουν δεκατεσσάρων) όταν ανακάλυψα μέσω μιας μακρινής εξαδέλφης μου ότι υπάρχει μια συγγραφέας, ή οποία γράφει εξαιρετικά...Πραγματικά εξαιρετικά!Η γραφή της σε αναγκάζει να δημιουργήσεις εικόνες στο μυαλό, να μπεις μέσα σ' αυτές!Έχεις την αίσθηση ότι απευθύνεται σε σένα, ότι σε ξέρει!Και σε ξέρει!Από τότε,λοιπόν, έχω αγοράσει σχεδόν όλα της τα βιβλία, απλά αυτά είναι τα μόνα που μου χουν απομείνει ή γλυτώσει από τον δανεισμό φίλων!Τι κακό κι' αυτό!Να μην σου επιστρέφουν βιβλία!Εσύ τ' αναζητάς εις μάτην...
Θα μπορούσα να πω κι' άλλα, αλλά θα το αποφύγω...προτείνω να την ανακαλύψετε μόνοι σας ( όσοι θέλετε) παρέα με ένα καφέ, τσάι ή οτιδήποτε άλλο...ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ!

                                                                                                                                                                        
L. : Όταν ανακάλυψα το τσιγκελάκι, ενθουσιάστηκα. Μην νομίζεις ότι το ξέρω καλά, ότι έμαθα από γιαγιά και ίντερνετ!Αρχάρια είμαι!
Demie: Πραγματική ψυχοθεραπεία!
Spyridoula: Δεν θέλει υπομονή, απλά λίγη επιμονή!Αν μάθεις δυο τρία βασικά βήματα, μετά αυτοσχεδιάζεις.

6 σχόλια:

SPYRIDOULA είπε...

Ευχαριστούμε για την πρόταση!Μου αρέσει να ανακαλύπτω διαφορετικά αναγνώσματα και μέχρι σήμερα δεν έχω διαβάσει κάτι δικό της.Αν σου είναι εύκολο θα μπορούσες να μου προτείνεις κάποιο της βιβλίο;Καλή συνέχεια να έχεις!

erleichda είπε...

μου θύμισες παλιές αγάπες τώρα .... και θα σου πω ότι έxω σταματήσει να δανίζω βιβλία πλέον! Αν αγαπώ κάποιον και ξέρω ότι θα το αγαπήσει όπως κι εγώ, του το χαρίζω και τελείωσε ; )

Maria Tsil είπε...

Πόσο θα ήθελα να έχω ελεύθερο χρόνο να διαβάζω!Από εκεί που ήταν ανάγκη έχει γίνει πολυτέλεια!Θα την έχω υπόψιν μου όμως την πρόταση σου!Καλό βράδυ!

elena είπε...

Κι έχω την "Κραταιά Αγάπη" στην βιβλιοθήκη μου αλλα δεν εχω αξιωθεί να την διαβάσω! Τώρα όμως μου άνοιξες την όρεξη!!!

KaPaworld είπε...

Η Βαμβουνάκη είναι η πρώτη συγγραφέας που τη συνέδεσα με τη γυναικεία μου υπόσταση, χρόνια πριν...Υπέροχη γραφή και εγώ την αγαπώ πολύ!!Εσύ είσαι βλέπω φανατική....Μπράβο!! Ο καφές σου με βάζει σε πειρασμό...τέλειες εικόνες, σε ευχαριστώ για τις επισκέψεις και το μοίρασμα των σκέψεων σου και ναι!!κάτι με απασχολεί...καλημέρα

Vivika είπε...

Ούτε εγώ έχω διαβάσει κάποιο βιβλίο της! Ποιο προτείνεις για αρχή;