24/1/13

ΔΡΑΜΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΑΘΗΝΑ - ΡΟΔΟΣ














































με μια βαλίτσα στο χέρι! Εδώ και τέσσερα χρόνια διανύουμε την ίδια διαδρομή χειμώνα - καλοκαίρι! Μας αρέσει όμως, την έχουμε συνηθίσει! Πλέον το διασκεδάζουμε, αρκεί μονάχα να μην έχει μποφόρ, αντάρα και απαγορευτικά στη θάλασσα, διότι τότε η επιστροφή μας στο νησί γίνεται επεισοδιακή!

                                                                                                                                                                              
ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ!!!!!!!!!!!!!!

7 σχόλια:

elena είπε...

Χαρα στο κουράγιο σας βρε παιδια! Τελικά κι εγώ δεν ξεμπέρδεψα με τη Ρόδο, με βλέπω πάλι εκεί το καλοκαιρι.Πφφφ!

Ανώνυμος είπε...

μεγάλες αποστάσεις,
αλλά όμορφες αναμνήσεις!

Γεωργία(keywoman.blogspot.gr) είπε...

Πολύ ωραία η τελευταία φωτογραφία!

Τα παπούτσια άπαιχτα!

FLOOR NUMBER FOUR είπε...

Πάντα κάτι είναι που αξίζει, το ταξίδι ή ο προορισμός! Κ εγώ μια από τα ίδια... με μια βαλίτσα στο χέρι κ εύχομαι να γίνει κάτι σύντομα σχετικά με το teleportation! /Μαρία x

Maria Tsil είπε...

Εύχομαι στο επόμενο δρομολόγιο να τα βρεθούμε επιτέλους!Που θα πάει!
Λατρεύω τις φωτογραφίες σου!Ειδικά αυτή με εσένα και τον Θωμά είναι η αγαπημένη μου!Φιλιά πολλά!

Vivika είπε...

Ε, το ξέρω αυτό το μέρος! Pasta flora darling!
Ναι ναι η τελευταία φωτογραφία είναι η πιο ωραία! Και εγώ θυμάμαι όταν πηγαινοερχόμασταν στη Λήμνο (ε εντάξει πολύ πιο κοντά από τη Ρόδο!) παρακαλούσαμε να μην έχει μποφόρ!

Angelique είπε...

Κουραστική αλλά ωραία η διαδρομή!! Και εγω νομίζω ότι η φωτογραφία από την καφετέρια είναι από τη pasta flora!! Αγαπημένο μου cafe!!